About Me

My photo
I just an ordinary girl. I love to listen to songs that remind me of something or someone or songs that fit my life. When hear me sing a song, that show whats on my mind. And, i love to have a lots of new friends. ^_^ Sy cuma gadis biasa.Sy ske dgr lagu yg mengingatkan sy ttg sesuatu @ seseorang @ lagu yg gmbrkan situasi smase sy. Lagi 1, sy SUKA BERJUMPA KAWAN BARU. ^_^

Sunday 16 September 2012

Story

Well guys rasenya dah lama aku menyepi kan..skunk dah kembali ke tahun ke-2..bergelar SENIOR di sini  adalah SANGAT JANGGAL. huhuhu..well, kadang2 life must go on..rase tua diri nie..ahahaha.

Well, sebenarnya aku nk story something..aku kan waktu cuti dulu telah trjumpa seorang yang sangat menarik hatiku ini..well, xder la menarik sgt kan..dia membuat aku terpesona..kami berjumpa, berkenalan, dan berbual sehingga petang.well, ak kna blek awal cz ak mmg bkan jenis smpai rumah lewat dri kul 5 ptg..Ahakz

Well, no progress afterward..still friend but nothing more or less. He is a nice guy.. skunk dy dah bersama dgn sorang budak pompuan nie...baek budaknya.. Baru2 nie aku dapat tau awal2x kami berjumpa (berkenalan), rupanya dy juga rasa agak tertarik kat ak tp sbb dy tgk ak mcm x berminat langsung kat dy, jadik dy pown xckp pape.. dy move on..skali x lame lepas tue, dy terjumpe sorang awek (awek dy skunk) dy tertarik dan awek tue pown bgi respon yg same..jadi la kisah yang skunk nie. Huhu.. dalam 3 bulan, macam2x boley jadik..

So, di sini, di catatan yg ini, aku ingin luahkan 1 mende, aku terpesona melihat kau..lagu yg membuat ak terfikir ttg kau adalah lagu Enchanted by Taylor Swift. ThanQ for enchanting me.


No comments:

Post a Comment