About Me

My photo
I just an ordinary girl. I love to listen to songs that remind me of something or someone or songs that fit my life. When hear me sing a song, that show whats on my mind. And, i love to have a lots of new friends. ^_^ Sy cuma gadis biasa.Sy ske dgr lagu yg mengingatkan sy ttg sesuatu @ seseorang @ lagu yg gmbrkan situasi smase sy. Lagi 1, sy SUKA BERJUMPA KAWAN BARU. ^_^

Thursday 24 January 2013

Aku insan biasa

Aku adalah insan biasa...
yang sakit apablia dihukum x semena-mena..
yang sedih apabila dikeji dan dicerca...
yang kecewa bila ada yang mempersenda...
oleh mereka yang tidak tahu apa-apa....

Aku adalah insan biasa...
yang merasakan cinta...
yang menyimpan dan memendam rasa....
yang akan rasa kecewa dan derita....
apabila orang yang aku suka...
pergi meniggalkan dunia ke yg lebih berkuasa...

tetapi...

Aku adalah manusia biasa..
yang ingin jatuh cinta semula...
yang ingin menggapai bahagia...
yang ingin merasakan kegembiraan sementara masa masih ada...
yang ingin mengapai bahagia dan menghilangkan duka,,,

Aku adalah manusia biasa...
yang ingin kebebasan untuk meluahkan apa yang aku rasa..
benar, arwah masih ada dalam lipatan ingatanku yang bahagia..
tetapi salahkah bagiku untuk mengapai bahagia...
yang dalam masa aku mengingatinya..
aku juga mahu meneruskan hidupku dgn membuang duka dan merasa bahagia...

Aku adalah manusia biasa..
yang sering tertanya-tanya
mengapa begitu mudah orang mencerca dan menghina...
mengatakan aku begitu cepat beralih daripada arwah dan rasa suka ku padanya..
mengatakan aku x benar2 suka padanya semata2 aku juga ingin bahagia...

Aku adalah insan biasa,..
yang cuma mahu pandang kepada mengecapinya sementara masih ada masa..
dan bagiku tidak salah bagiku berbuat begitu pada dasarnya...
hentikanlah hukumannya...
kerana setelah 2 tahun...aku ingin merasa bahagia...
dari aku terus berduka dan menyeksanya di sana...
dengan tidak menerima pemergiannya..
kerana aku adalah insan biasa..
yang ingin merasa bahagia...

No comments:

Post a Comment