About Me

My photo
I just an ordinary girl. I love to listen to songs that remind me of something or someone or songs that fit my life. When hear me sing a song, that show whats on my mind. And, i love to have a lots of new friends. ^_^ Sy cuma gadis biasa.Sy ske dgr lagu yg mengingatkan sy ttg sesuatu @ seseorang @ lagu yg gmbrkan situasi smase sy. Lagi 1, sy SUKA BERJUMPA KAWAN BARU. ^_^

Friday 27 April 2012

Robot???

aku menerima satu kejutan...
entah baik entah bukan...
membuat ak terpempan...
hanya kerana kata2 yg diungkapkan..
kepadaku secara depan-depan...
iaitu ungkapan..
"...awk nie mcm robot", gila kan??

hahaha.lalu ak bertanya pada kawan2ku..
apa punca ak dikata begitu...
sbb org 2 ckp padaku...
pasti kawan-kawanku pun fikir macam tu..
tetapi mereka pon x tau..
lalu mcam2 andaian diberikan oleh kwn-kawanku...
iaitu...

'mungkin cara kau jalan tu laju sbb tu dy cakap macam tu'
'mungkin kau x snyum slalu sbb tu dy ckp mcm tu'
'mungkin ko slalu buat kerja sbb tu dy ckp mcm tu'
'mungkin ko ckp laju-laju sbb tu dy cakap mcm tu'
'mungkin ko slalu angkt bnda yg berat2 tu dy ckp mcm tu'
malah yang paling aneh ada kwnku yg ckp padaku..
'mungkin dy x tau beza robot dgn manusia tu dy ckp mcm tu'
dan juga x kurang yang bagitau..
'ko lempang jew org camtu bru dy tahu beza manusia dgn robot sbb kesian dy x tau tu'

hahaha.lalu...dari terkedu...
ak terus ketawa mengenangkan kata-kata kawan-kawanku..
menda itu trus menjadi perkara yang lucu..
mengenangkan ak dikatakan robot dgn cara begitu...
dan kawan-kawanku membuat pelbagai andaian padaku..
yang logik n x logik gtu..
hanya utk elakkan ak dri rse sedih dikata begitu...

maka secara rsminya aku beritahu...
perstiwa ak digelar robot adalah 1 kenangan yang aku tahu..
akan membuatku tersnyum slalu..
swaktu mengngati peristiwa itu..
kerna dri suasana haru biru hariku mnjadi cria gitu..

tapi aku nk trgkan sesuatu...
mgkin aku senyum x slalu..
n mmg ak jalan laju-lajju mcm kena kjr antu...
klo assignment mmg ak jdik mcm khusyuk gtu walaupun sbnrnye x mcm tu..
angkt bnda brt xder la brt cm angkt brt 2 jdi ak msh mampu..
tapi aku bkn robot tau..
aku MANUSIA gitu..
please take note tau.
huhuhuhu. ^_^

No comments:

Post a Comment